TENTANG AQ

Name aq safwan korang bole panggil aq safwan atau boboy . Umur aq 16 . Aq nie jenis orang simple je . Aq nie hamba Allah yg serba kekurangan jdi klau aq tersalah kata ke ade yg menyinggung ke sory eh.... semoga korang semua terhibur ngan lirik aq nie :)

Monday, August 22, 2011

Mengintai Dari Tirai Kamar


Mengintai Dari Tirai Kamar
Artist: Exist
Dinginnya angin malam ini 
Menyapa tubuhku
 
Namun tidak dapat mendinginkan
 
Hatiku yang kau hangatkan
 

Terasa tercabarnya kelakianku ini
 
Dengan sikapmu menentanglah
 
Aku ini insan kekurangan
 
Senangnya kau mainkan...
 

Siapalah aku ini untuk
 
Memintal buih yang memutih
 
Menjadi permaidani seperti mana
 
Yang tertulis dalam novel cinta...
 

Juga mustahil bagiku
 
Menggapai bintang di langit
 
Menjadikan hantaran syarat untuk milikimu semua itu
 
Sungguh aku tak termampu...
 

Silap aku juga
 
Kerana jatuh cinta
 
Insan sepertimu
 
Seanggun bidadari
 

Seharusnya aku cerminkan diri
 
Ku sebelum tirai kamar aku
 

Buka mengintaimu...

No comments:

Post a Comment